krystiano85 napisał(a):
chciałbym odświeżyć temat powiedzcie mi czy przy tych wahaczach powinien mi wyjść smar czy co?? bo jak napchałem tam smaru to blaszka od dołu mi się trochę wygięła i nie wiem czy tak powinno być czy co
kilka dni temu przerobiłem ten temat więc postaram się pomóc.
w dole zwrotnicy jest gniazdo w które wprasowany jest przegub
żeby ten przegub nie zrobił nam psikusa w czasie jazdy i nie wyskoczył zabezpieczyli go blaszką przykręconą na dwie śrubki M6.
Jakimś cudem przegub jest dość solidnie wykonany i tak spasowany że smar obok kulki nie przejdzie więc jak się ciśnie smarownicą smar wypycha przegub, przegub wypycha blaszkę a ta się wykrzywia. U mnie było troszkę gorzej bo w pewnym momencie usłyszałem brzdęk i zerwało jedną ze śrubek mocujących blaszkę - później było rozwiercanie gwintowanie i kilka godzin życia stracone na naprawę.
Więc teraz żeby to naprawić proponuje ci to rozkręcić wykręć kalamitkę, wciśnij spowrotem przegub i przykręć wyprostowaną blaszkę spowrotem