Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Jak zwiększyć moc w L300 i L260
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 07.05.2024 19:49



Odpowiedz  [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Jak zwiększyć moc w L300 i L260 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 09:12
Posty: 1673
Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
PostWysłany: 08.08.2008 06:18 
Jak wygląda kwestia odblokowania ?

Wiem że stary temat, ale nic w tej kwesti nie znalazłem na forum i postanowiłem go odświeżyć nie zaśmiecając nowym, więc nie wiem po co ta uwaga...

_________________
mniej znaczy więcej


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2008 07:56
Posty: 257
Miejscowość: Kraków
Quad: Kawasaki Brute Force 750 4x4i
PostWysłany: 08.08.2008 08:56 
Jedyna blokada, jaka istniała w starszych modelach linhaia, to było ograniczenie maksymalnych obrotów silnika do wartości 6500 obr/min. W nowszych wersjach linhaia tego ograniczenia nie ma i obroty odcinane są przy 7500 obr/min (to ze względów konstrukcyjnych silnika). można to sprawdzić - na obudowie modułu zapłonowego są podane obroty maksymalne. W starszych wersjach istnieje możliwośc podniesienia (na własną odpowiedzialność) obrotów z 6500 do 7500, przecinając zworkę widoczną pod żywicą, którą uszczelniony jest spód modułu zapłonowego.
Żadnej blokady mocy linhaie nie posiadają i nie posiadały, zwiększenie obrotów maksymalnych powoduje tylko niewielki wzrost prędkości maksymalnej quada, a nie mocy, bowiem ten silnik osiąga swoją moc maksymalną przy ok. 6500 obr/ min, powyżej tego zakresu moc już spada.
Trzeba się więc pogodzić z niewielką mocą linhaia i cieszyć się tym, że w terenie radzi sobie bardzo przyzwoicie.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 09:12
Posty: 1673
Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
PostWysłany: 08.08.2008 14:59 
przecież silnik jest zdławiony do wymaganych homologacją parametrów (?) a one nie pokrywają się z nominalną MOCą

_________________
mniej znaczy więcej


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 23.02.2008 17:08
Posty: 206
Miejscowość: Gorzow Wlkp
Quad: Kawasaki Brute Force 750 4x4i
PostWysłany: 08.08.2008 16:58 
też kiedys chciałem odblokować Linhaia, ale nie było co odblokowywać, poprostu z 300cm i wadze 300kg+pasazer nie wyciśniemy więcej :)

pozdrowienia:
Mazur__


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2008 07:56
Posty: 257
Miejscowość: Kraków
Quad: Kawasaki Brute Force 750 4x4i
PostWysłany: 08.08.2008 17:25 
REVOLVER napisał(a):
przecież silnik jest zdławiony do wymaganych homologacją parametrów (?) a one nie pokrywają się z nominalną MOCą

W przypadku linhaia nie jest to prawda. Czego oczekujesz od starego konstrukcyjnie dwuzaworowego silnika o pojemności 275 cm3 ? Jego fabryczna moc nominalna wynosi około 14 kW, i nie jest niczym ograniczona na potrzeby homologacji.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 09:12
Posty: 1673
Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
PostWysłany: 08.08.2008 19:11 
przedwczoraj byłem u dilera i mówił mi że jest zblokowany, wiem że to i tak była by mała rożnica jednak podają że to 20KM a to więcej chyba niż ~14kW ?

_________________
mniej znaczy więcej


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2008 07:56
Posty: 257
Miejscowość: Kraków
Quad: Kawasaki Brute Force 750 4x4i
PostWysłany: 08.08.2008 19:50 
Dilerzy czasem różne rzeczy wygadują...
Napisałem około 14 kW, bo nie jestem aptekarzem :D.
Przelicznik z kilowatów na konie mechaniczne wynosi 1,3596.
Więc jeśli chcesz, to proszę:
14 kW x 1,3596 = 19,0344 KM
20 KM / 1,3596 = 14,7102 kW
Jeśli kupisz linhaia, to będziesz musiał zaakceptować tą jego niewielką moc, ale mówię Ci, jako były posiadacz takiej maszynki, że dasz rade w terenie praktycznie w każdych warunkach.
A jeśli potrzebujesz więcej mocy, a chcesz kupić chińczyka z homologacją, to może pomyśl o CF Moto500 ?
Pozdrawiam.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 09:12
Posty: 1673
Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
PostWysłany: 08.08.2008 20:26 
Myślałem o CF Moto ale wydaje mi się że w linhaiu jest mniej niespodzianek i bardziej podoba mi się ośka z tyłu do driftowania :diabeł: .... i wcale nie jest tak że brakuje mi mocy, poprostu byłem ciekawy, ale faktycznie przy tych wartościach to bez znaczenia

_________________
mniej znaczy więcej


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2008 07:56
Posty: 257
Miejscowość: Kraków
Quad: Kawasaki Brute Force 750 4x4i
PostWysłany: 08.08.2008 21:33 
Muszę Cię rozczarować Kolego, linhai to raczej nie najlepszy sprzęt do driftowania, moim zdaniem to właściwie się do tego nie nadaje. Linhai to spokojny wół roboczy, zupełnie bez sportowych skłonności :bezradny:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 09:12
Posty: 1673
Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
PostWysłany: 09.08.2008 07:51 
chcesz powiedziec ze rozpedzone 20KM na sztywnej ośce nie wejdzie w zakręt bokiem ?

_________________
mniej znaczy więcej


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2008 07:56
Posty: 257
Miejscowość: Kraków
Quad: Kawasaki Brute Force 750 4x4i
PostWysłany: 09.08.2008 09:16 
To właśnie chcę powiedzieć. Niestety linhaiowi, przy jego wadze, brakuje mocy / odpowiednio wysokiego momentu obrotowego na kołach napędzanych, aby przy szybkiej jeździe na biegu H kontrolować / zrywać przyczepność tylnych kół za pomocą operowania gazem, bo siła odśrodkowa to nie wszystko. Udaje się to praktycznie tylko na biegu L - gdzie za sprawą zwiększonego przełożenia uzyskujemy wyższy moment obrotowy na tylnych kołach i na słabiej przyczepnym podłożu można, ale siłą rzeczy przy niewielkiej prędkości, mieć trochę zabawy, jakiej oczekujesz. Proponuję, abyś przed zakupem znalazł sposób, aby pojeździć dłużej na linhaiu, przekonasz się wtedy, że jest to ciężka przeprawówka do spokojnej jazdy przeprawowej. Moim zdaniem jest to dobry quad, byłem z niego zadowolony, ale sportowo nim nie pojeździsz, pomimo, że ma sztywną ośkę. Trzeba znać jego ograniczenia. Jak mówiłem, więcej sportowego zacięcia ma CF500, i po odblokowaniu bez problemu pojeździsz bokiem, stać go na więcej niż linhaia. Poza tym, moim zdaniem, jakość wykonania CF500 jest nieco wyższa niż linhaia, również rozwiązania techniczne w CF są bardziej zaawansowane. Ja gdybym dzisiaj miał kupować chińczyka z homologacją, to wybrałbym CFMoto, zresztą zanim mój wybór padł na Kawasaki, myślałem wcześniej właśnie o zakupie CF500. Oczywiście nie sugeruję Ci wyboru, przedstawiłem tylko swoją subiektywną opinię na ten temat.
Pozdrawiam.


 
Profil

Rejestracja: 23.02.2008 17:08
Posty: 206
Miejscowość: Gorzow Wlkp
Quad: Kawasaki Brute Force 750 4x4i
PostWysłany: 09.08.2008 09:51 
REVOLVER napisał(a):
chcesz powiedziec ze rozpedzone 20KM na sztywnej ośce nie wejdzie w zakręt bokiem ?


niestety jak Mark już pisal, Linhaiem nie pojezdzisz bokiem, ciezko jest go zerwac, ale za to extra spisuje się w terenie, popatrz na dzial filmiki zobaczysz tam moje filmiki....

pozdrowienia:
Mazur__


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 09:12
Posty: 1673
Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
PostWysłany: 09.08.2008 13:14 
hmm..nie wiem ale jak wsiadłem na linhaia pare dni temu i byla to nawierzchnia betonowo szutrowa to dosyć mocno był zrwyny a i dupą dało radę zarzuić oczywiście nie dzięki operowaniu gazem ale prędkości i balansowi

nie interesuje mnie ten model aby jeździć sportowo, wtedy kupił bym sportowego sprzęta

CF Moto też myśłałem w 1 kolejności jednak z serwisem w mojej okolicy jest lipa a linhaia mam pare kilometrow od siebie (jednak nadal się waham), naczytałem się też , że CF Moto ma nie miłą przypadłość zgrzypiącego paska i to w każdym egzemplarzu co mnie odstrasza w porównaniu do tych drobnych awarii nekających linhaie

_________________
mniej znaczy więcej


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 09:12
Posty: 1673
Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
PostWysłany: 09.08.2008 19:26 
Mazur_ oglądałem Twoje filmiki i przyznam że całkiem dobrze Linhai daje sobie radę w błocie i kałużach. Mam pytanie czy te wyczyny robiłeś po jakichś modyfikacjach, gdyż czytałem, że podobno dosyć szybko zalewa się skrzynia ?

_________________
mniej znaczy więcej


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.06.2007 15:24
Posty: 54
Miejscowość: Świecie
Quad: Linhai 300 Tornado/Muddy 4x4 '07
PostWysłany: 09.08.2008 23:26 
Zalewa się skrzynia pasowa, ale dopiero jak wjedziesz trochę głebiej... a tak to daje rade ;)
Chodz nie powiem, przydalo by się doszczelnienie 8)
Pozdr :D

_________________
Moje Video!
http://pl.youtube.com/user/fabiosw89
Oglądać


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.