Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Temperatura - wariator i silnik
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 06.06.2024 21:33



Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Temperatura - wariator i silnik 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.01.2009 19:25
Posty: 175
Miejscowość: Piotrków I okolice
Quad: Miś700
Poprzednie quady: Cf500
PostWysłany: 15.03.2009 16:17 
Temperatura - wariator i silnik
Mam pytanie odnośnie grzania się quada mam takie wrażenie że to wszystko trochę za gorące.Wentylator się włącza temperatura pokazuje 3 kreski czyli mniej więcej połowa przy wietrznej pogodzie spada na 2 kreski. Ale chodzi o to że ten element z napisem cfmoto (wariator?) i silnik z drugiej strony jest bardzo gorące praktycznie nie da się dotknąć a przy myciu w takie dni jak te czyli nie za ciepłe aż paruje z tego.w lato przy krotkich spodenkach:) popażenia murowane. To normalne ?


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.02.2008 18:37
Posty: 593
Miejscowość: Mazowieckie
Quad: 4X4
PostWysłany: 15.03.2009 18:48 
Re: Temperatura - wariator i silnik
ali20 napisał(a):
Mam pytanie odnośnie grzania się quada mam takie wrażenie że to wszystko trochę za gorące.Wentylator się włącza temperatura pokazuje 3 kreski czyli mniej więcej połowa przy wietrznej pogodzie spada na 2 kreski. Ale chodzi o to że ten element z napisem cfmoto (wariator?) i silnik z drugiej strony jest bardzo gorące praktycznie nie da się dotknąć a przy myciu w takie dni jak te czyli nie za ciepłe aż paruje z tego.w lato przy krotkich spodenkach:) popażenia murowane. To normalne ?

Tak te objawy najbardziej są normalne.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.01.2009 19:25
Posty: 175
Miejscowość: Piotrków I okolice
Quad: Miś700
Poprzednie quady: Cf500
PostWysłany: 15.03.2009 21:30 
No dzięki wodzu nie będe już ci schlebiał zrobiłem to w innym wątku:P ok jeżeli to normalne. po prostu zaczalem się zastanawiać czy nie za wcześnie zdjąłem blokade...ale w sumie tak mocno w przysłowiowy "ZAD" mocno nie dostaje...


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.01.2009 19:25
Posty: 175
Miejscowość: Piotrków I okolice
Quad: Miś700
Poprzednie quady: Cf500
PostWysłany: 14.04.2009 08:33 
Dzisiaj pojeździłem po glinie mocno go obsmarowalem.Po dlugim myciu myjka cisnieniowa taka małą poręczną po odpaleniu jakiś dziwny dźwięk z okolic wariatora usłyszałem tak jakby piach się do środka dostał jakby jakiś pasek.Cholerka wie. nie znam się na mechanice ale to podejżane.w jaki sposób to się łączy z silnikiem?Czy podczas mycia trzeba szczególnie na coś uważać?

-- dodano 14.04.2009 08:33 --

Mimo iż wodzu mówi że to grzanie się normalne mam cały czas wątpliwości .Teraz trochę cieplej na dworzu temperatura w normie 3 kreski ale wszystko jest tak gorące że można jajka smażyć.Do wariatora nie idzie się dotknąć na dłużej jak 1 sekunde.silnik też ciepły ale silnik jak silnik ma prawo w aucie też się nie dotkniesz na długo.Ale skrzynia pasowa zeby taka gorąca była?Co prawda nic się tam nie ślizga wszystko funkcjonuje prawidlowo ale ta temperatura bardzo mnie niepokoi.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.07.2007 09:41
Posty: 106
Miejscowość: Zawiercie
Quad: 2012 Outlander 1000XT
Poprzednie quady: CF Moto 500
PostWysłany: 14.04.2009 21:21 
Re: Temperatura - wariator i silnik
U mnie identycznie. nawet na 1 sekunde nie dotkniesz. Mimo przebiegu 3750 szerokość paska 34,3 więc jeszcze pojeździ.

inni też to mają, czytałem o tym przed moim zakupem.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.02.2008 18:37
Posty: 593
Miejscowość: Mazowieckie
Quad: 4X4
PostWysłany: 15.04.2009 19:10 
Re: Temperatura - wariator i silnik
To że taka temperatura występuje to przez występujące tarcie pasa względem kół pasowych.I przez to żywotność pasa automatycznie się skraca.Ja u siebie pas zmieniałem po przebiegu 3900km.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.01.2009 19:25
Posty: 175
Miejscowość: Piotrków I okolice
Quad: Miś700
Poprzednie quady: Cf500
PostWysłany: 30.04.2009 09:48 
Re: Temperatura - wariator i silnik
A jeszcze pytanie....Którą śrubką się spuszcza wodę z wariatora? czy jest to ta śrubka na wysokości tego okrągłego wypuklenia z taką miedzianą podkładką?Mam założone osłony aluminiowe ale do tej śrubki jestem jeszcze w stanie się dostać bez zdejmowania spodu...


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.07.2008 21:00
Posty: 314
Quad: KQ 750 PS
PostWysłany: 30.04.2009 17:47 
Re: Temperatura - wariator i silnik
Tak to ta śrubka od spodu też marny dostęp


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.02.2008 12:50
Posty: 414
Miejscowość: Strzelce Opolskie
Imię: Tomek
Quad: MAVERICK 1000 XRS, Renegade 800XXC, Grizzly 700
Poprzednie quady: sporo tego było...
PostWysłany: 01.05.2009 22:26 
Re: Temperatura - wariator i silnik
Od spodu się do tej śrubki nie dostaniesz bo idealnie na jej wysokości przebiega rama :( (starałem się tam wywiercić otwór). Ja wkręciłem tam zwykłą śrubke 6 i w razie "potrzeby" odkręcam ja płaskim grzechotkowym kluczem 10-tką.

-- dodano 01.05.2009 22:26 --

tomlech22 napisał(a):
(starałem się tam wywiercić otwór).

w aluminiowych osłonach oczywiście :D


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 9 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 25 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.