Dwa posty wyżej masz servisówke do ściągnięcia
http://www.mymowerparts.com/pdf/Jest tam wszystko ładnie opisane.
Głowicę dokręca się na dwa razy,są podane momenty inicjacji i finalnego dokręcania.Jest też podany moment na pozostałe śrubki wokół głowicy.
A także równie ważne jak głowica-pokrywa zaworów,czyli też druga część łożyskowania wałka rozrządu.
Należy zwrócić uwagę na właściwe obrócenie plastikowej zaślepki przy końcu wałka rozrządu,jej nieprawidłowa pozycja będzie skutkowało gorszym smarowaniem wałka.
O prawidłowym ustawieniu rozrządu na pewno wiesz.
Oczywiście nie zakładamy głowicy bez jej <zrobienia>,tj planowania,frezowania gniazd zaworowych,docierania zaworów i ewentualnej wymiany uszczelnień zaworowych.
Regulacja zaworów po wszystkim.
Uszczelka , to już jak Cię stać...żeby robić dwa razy.Wg mnie nie ma się nawet nad czym zastanawiać,ewentualnie możesz kupić z Suzuki.
Uszczelka ma oznaczoną <górę> i będzie pasować tylko do planowanej głowicy.