1) zdjąć koło
2) odkręcić zacisk hamulcowy( 2 śruby, chyba 13 lub 10)
3) odkręcić 2 śruby mocujące przewód hamulcowy do wahacza
4)odkręcić wahacz dolny i wahacz górny(2 śruby przy kole-i tylko te) i złapać go na opaskę elektryczną do wydechu(aby nam nie przeszkadzał)
5) śrubokrętem płaskim rozgiąć zacisk na górze i ściągnąć manszete(wywinąc na dół)
6) śrubokrętem płaskim wyjąć seger z przegubu( jest średnicy przegubu, schowany za rantem na samym początku)
7) wyjąć półoś z dyfra(przegubu)
postawić półoś na feldze(dla wygody)
9) zdjąć seger z łożyska, polecam kupić ściągacz za parę złotych
10) zdjąć łożysko uważając na to by nie pogubić kulek, odłożyć je w takiej samej pozycji, aby nie popełnić błędu przy zakładaniu(źle się go nie da założyć, ale koszyczek na kulki można odwrócić)
11) ściągnąć manszete
12) oczyścić ze starego smaru i brudu
13) założyć nową(pasuje od daeweo tico za 22 zł, nie zaciskać opaski na dole
14)założyć łożysko, seger
15)wsadzić półoś
16)założyć seger, sprawdzić czy równo wszedł
17)złapać zacisk manszety na dole( jest zaznaczony kształt na osi do tego)
18) zapakować smar w manszete-trochę, a sporą resztę w przegub
19)założyć zacisk na górze
20) skręcić wahacze, smarując tuleje i śruby
21) skręcić zacisk
22) skręcić przewód hamulcowy
23) skręcić koło
JAZDA
zajmuje to około 30 minut, największy problem jest z zaciskaniem opasek, potrzebne dobre i mocne kleszcze, po założeniu ich przed zaciśnięciem powinien być luz- opaska może się kręcić i wtedy dopiero zacisnąć, można użyć zamiast tego mocnych opasek elektrycznych lub cybantów, których nie wolno zaciskać bardzo mocno bo tną gumę.