- rozgrzać lekko silnik - olej będzie lepiej spływał..
-odkręcić wlew, i śruby do spuszczania oleju ( w zbiorniku oleju-jedyna śruba z dołu ; w silniku z lewej str. pod dźwignią zmiany biegów) - pod te otwory trzeba coś podstawić na zużyty olej
-odkręcić filtr oleju - przy wymianie z filtrem
- gdy olej spłynie:
-zakręcamy nowy filtr i sruby
- zalewamy nowy olej: 1,9L przy wymianie bez filtra
*1,95L przy wymianie z filtrem
-uwaga- olej wlewamy do zbiorniczka oleju - najpierw wlewamy 1.75L , próbujemy odpalić i następnie dolewamy resztę oleju- sprawdzamy poziom na bagnecie. Robimy tak, bo 1,9L nie zmieści się za jednym zamachem
-odpowietrzamy układ - odpalamy gada, i lekko popuszczamy śrubkę (na klucz bodajże 8-10mm i śrubokręt gwiazdkowy jednocześnie ) która jest z prawej str. na cylindrze pod grubym wężem.
Gdy z pod śrubki zacznie płynąć olej bez pęcherzyków powietrza zakręcamy śrubkę.
Sprawdzanie oleju:
-odpalić gada- jak się rozgrzeje - zgasić
-odczekać minute, odkręcić bagnet i sprawdzić olej
( sprawdzamy olej nie wkręcając bagnetu) manual nie jest taki straszny- myślę ze tam jest to prościej opisane