Witam wszystkich!
Serdeczne dzięki za tak obszerne odpowiedzi i propozycje rozwiązań mojego zagadnienia.
Przyznam się, że odkąt śledzę to "nasze forum" to jestem pełen podziwu dla zakresu poruszanych tematów, tymsamym precyzji i wiedzy Waszych odpowiedzi. Wiedza i doświadczenie jakie reprezentujecie jest imponujące
Nawiązując do mojego zagadnienia wynika mi z otrzymanych informacji, że mam felgi nie do Kodiaka, lecz do np Rincona 650 (moje felgi to ITP - tak został zprowadzony z USA). Informacja dla mnie o tyle cenna, że rozpatruje odsprzedanie swojego Kodiaka koledze i zakup od znajomego Hondy Rincon 650. Początkowo chciałem zamienić koła w obu quadach. Rincon ma orginalne stalowe i sadziłem, że nie b ędzie problemów - teraz nie jestem tego pewien.
Zakładam, że w obecnej sytuacji rozwiązaniem sa dystanse na strone po 5cm, zwiększam rozstaw o 10cm.
Ponadto masz racje, moja maszyna ma takie tendencje, aż do przesady. Nie pojeżdziłem jeszcze całkiem ekstremalnie i miałem wiele sytuacji gdzie np przy ostrym skręcie maszyna staje na boczne kola i chce się przewracać - paskudna sprawa. Dodam, że przednia oś jest znacznie szersza i moim zdaniem ok.
dzięki za informacje.
W końcu nadeszła prawdziwa zima, ciekaw jestem jak się będzie jeżdzić "po białej stopie" (nazwa myśliwska) myślę, że jeszcze lepiej - będzie ciekawie
[/code][/quote]