Autor |
Wiadomość |
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 13.03.2013 07:03
Re: Warsztat LTR
Ja do mojego bigbora zalałem Motul 7100.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
Jarząb
Rejestracja: 21.10.2012 11:47 Posty: 7
Quad: 450
|
Wysłany: 27.03.2013 21:55
Re: Warsztat LTR
Panowie po spuszczeniu oleju wymianie filtra , do zbiornika ile lać oleju jedni mówią 1200ml, drudzy 1350ml.... ? ? a i jeszcze jedno na bagnecie w płaskim miejscu ile powinien pokazywać oleju ? ? na zimnym powinien pokazać troszke zamoczony czubek a na rozgrzanym powinien mieć ok połowy na bagnecie ? prawda to ?, dzięki za odp pzdr..
|
|
|
|
murzyn
Rejestracja: 25.05.2010 18:42 Posty: 227
Quad: ltr 450 k8
|
Wysłany: 04.04.2013 17:24
Re: Warsztat LTR
lej pod korek
_________________ był banshee jest ltr k8
|
|
|
|
Kondzio110
Rejestracja: 19.02.2013 12:49 Posty: 1 Miejscowość: Kielce
Imię: Konrad Piechota
Quad: Suzuki LTR 450
Poprzednie quady: Yamaha YFM 250
|
Wysłany: 06.08.2013 20:07
Re: Warsztat LTR
Witam posiadam Suzuki ltr 450 2009r i mam taki problem że quad przez kilka dni od kupna jeździł normalnie a po miesiącu zaczął wariować zapchany wtrysk i ogólnie z układem paliwowym coś się dzieje. Dziś wyjechałem na trening pojeździłem z 10 min i dzieje się coś takiego że na 3/4 gazu zaczyna go odcinać takie bluuuuuu i strzela z rury jak odpuszczę na 2/4 gazu to jest normalnie a jak dodam to znowu, i przyuważyłem takie coś jeszcze że jak w trakcie chodzącego silnika jak nie chce tak jechać przekręcałem kluczyk w lewo i szybko w prawo żeby pompka zadziałała i wtedy przez jakąś minute było dobrze a puźniej znowu. Pod sam koniec treningu przekręcanie kluczyka już nic nie dawała cały czas się dławił nawet przy dodaniu minimum gazu i w końcu zgasł no i wtedy już jak go zacząłem odpalać to odpalił pochodził tak 2 sekundy i dławienie takie porządne i gasł. Nie wiem co się z tym dzieje mi się wydaje tak jak by nie dostawał paliwa podczas włączonego silnika ale nie wiem nie znam się na tym. POMOCY PROSZĘ
_________________ #110
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 06.08.2013 21:55
Re: Warsztat LTR
Możliwe, że pompę paliwa szlag trafił, a możliwe, że jest to kwestia jeszcze innego czujnika np. TPS. Trzeba wszystko przejrzeć i pomierzyć.
|
|
|
|
Damiandg
Rejestracja: 03.07.2008 13:14 Posty: 2653 Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Przy samej pustyni
Quad: Suzuki LTR 450
Poprzednie quady: Bashan 200 -> Suzuki LTZ 400
|
Wysłany: 07.08.2013 18:16
Re: Warsztat LTR
Miałem identycznie i po sprawdzeniu wszystkiego wyszło to że filterek od paliwa ten pod zbiornikiem słabo już przepuszczał paliwo i po wywaleniu wnętrzności z tego filtra i zastosowaniu filterka na wężyku quad zaczął chodzić jak należy.
|
|
|
|
mikix130
Rejestracja: 11.11.2009 21:38 Posty: 1935 Miejscowość: Radom
Imię: Mikołaj Kwieciński
Quad: Yamaha Grizzly 700 & Suzuki LTR 450R
Poprzednie quady: -> Chińska 110 -> Grizzly 400 ->Can-am ds 450
|
Wysłany: 20.09.2013 11:07
Re: Warsztat LTR
Koledzy dość pilnie potrzeuje odpowiedzi. Czy nie wie ktoś jakie powinno być napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika ? (ładowania)
_________________ http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2965601684 #966 Kwieciński Mikołaj QUADIMODO RACING TEAM RTM-RADOM
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 20.09.2013 18:19
Re: Warsztat LTR
Akumulator na wył. silniku 12V, w trakcie ładowania do 14V plus, minus.
|
|
|
|
mikix130
Rejestracja: 11.11.2009 21:38 Posty: 1935 Miejscowość: Radom
Imię: Mikołaj Kwieciński
Quad: Yamaha Grizzly 700 & Suzuki LTR 450R
Poprzednie quady: -> Chińska 110 -> Grizzly 400 ->Can-am ds 450
|
Wysłany: 21.09.2013 13:08
Re: Warsztat LTR
na minus do ilu może zejść ?
_________________ http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2965601684 #966 Kwieciński Mikołaj QUADIMODO RACING TEAM RTM-RADOM
|
|
|
|
Damiandg
Rejestracja: 03.07.2008 13:14 Posty: 2653 Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Przy samej pustyni
Quad: Suzuki LTR 450
Poprzednie quady: Bashan 200 -> Suzuki LTZ 400
|
Wysłany: 21.09.2013 19:08
Re: Warsztat LTR
Plus minus to znaczy to samo co w przybliżeniu.
|
|
|
|
coffe
Rejestracja: 21.01.2012 18:33 Posty: 489
Quad: Suzuki King Quad 700 i Grizzly 660
|
Wysłany: 22.09.2013 18:15
Re: Warsztat LTR
na minus to minimum 13.5 chyba, najlepsze 14.4
_________________ Sprzedam Go Pro Hero 2 700zł. Nie mam polskich znakow, wiec proszę nie krzyczec - do moderatorzy
|
|
|
|
ohara20
Rejestracja: 03.06.2012 18:49 Posty: 118
Quad: LTR 450
Poprzednie quady: To mój 1-wszy :
|
Wysłany: 16.01.2014 11:06
Re: Problem z elektryką
Mam raczej rzadko spotykany problem a mianowicie w moim module zapłonowym Procoma urwał się jeden pręcik,drucik nie wiem jak to oryginalnie nazwać miejsza z tym,zakupiłem nowy taki sam,i stało się coś niedobrego zatrzask od wtyczki w którą wchodzi się ułamał niestety nie przewidziałem tego że przy takiej ujemnej temp,może to trzasnąć postanowiłem to ściągnąc tzw.trytkami ale to nie dało efektu bo przekręcając stacyjkę powinno być słychać jak załącza się pompa a tego nie ma,odciąłem trytki i zostawiłem luźne doduszając ręką odpaliłem quada,strasznie to jest czułe jak ruszę modułem to albo quad gaśnie albo się dusi przy dodawaniu gazu;(załamka totalna cieszyłem się że jak skręce na trytki to będzie ok bo dość mocno to ściągło niestety po ściągnieciu trytkami jak by się trochę ta kostka przekrzywiłą i nie dolegała,a tam naprawde musi być wszystko dobrze ściśnięte proszę o pomoc co najlepiej w takim przypadku zrobić
_________________ O'hara
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 16.01.2014 11:22
Re: Problem z elektryką
ohara20 napisał(a): Mam raczej rzadko spotykany problem a mianowicie w moim module zapłonowym Procoma urwał się jeden pręcik,drucik nie wiem jak to oryginalnie nazwać miejsza z tym,zakupiłem nowy taki sam,i stało się coś niedobrego zatrzask od wtyczki w którą wchodzi się ułamał niestety nie przewidziałem tego że przy takiej ujemnej temp,może to trzasnąć postanowiłem to ściągnąc tzw.trytkami ale to nie dało efektu bo przekręcając stacyjkę powinno być słychać jak załącza się pompa a tego nie ma,odciąłem trytki i zostawiłem luźne doduszając ręką odpaliłem quada,strasznie to jest czułe jak ruszę modułem to albo quad gaśnie albo się dusi przy dodawaniu gazu;(załamka totalna cieszyłem się że jak skręce na trytki to będzie ok bo dość mocno to ściągło niestety po ściągnieciu trytkami jak by się trochę ta kostka przekrzywiłą i nie dolegała,a tam naprawde musi być wszystko dobrze ściśnięte proszę o pomoc co najlepiej w takim przypadku zrobić Jak się ułamał pin od modułu i nie wystaje... .to tylko nowy moduł. Chyba, że dasz do rzeźbiciela od modułów i go rozbierze - jak jest rozbieralny i wlutuje ci ten pin lub obejście.
|
|
|
|
ohara20
Rejestracja: 03.06.2012 18:49 Posty: 118
Quad: LTR 450
Poprzednie quady: To mój 1-wszy :
|
Wysłany: 16.01.2014 11:47
Re: Warsztat LTR
Ale moduł jest już wymieniony na nowy czy ja coś nie wyraźnie napisałem,dalej jest opisane co się dzieje cytuje: zatrzask od wtyczki w którą wchodzi się ułamał niestety nie przewidziałem tego że przy takiej ujemnej temp,może to trzasnąć postanowiłem to ściągnąc tzw.trytkami ale to nie dało efektu bo przekręcając stacyjkę powinno być słychać jak załącza się pompa a tego nie ma,odciąłem trytki i zostawiłem luźne doduszając ręką odpaliłem quada,strasznie to jest czułe jak ruszę modułem to albo quad gaśnie albo się dusi przy dodawaniu gazu;(załamka totalna cieszyłem się że jak skręce na trytki to będzie ok bo dość mocno to ściągło niestety po ściągnieciu trytkami jak by się trochę ta kostka przekrzywiłą i nie dolegała,a tam naprawde musi być wszystko dobrze ściśnięte proszę o pomoc co najlepiej w takim przypadku zrobić???
_________________ O'hara
|
|
|
|
maniekitr
Rejestracja: 18.12.2009 15:41 Posty: 2266 Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
|
Wysłany: 16.01.2014 12:01
Re: Warsztat LTR
prawdopodobnie piny wtyczki będą już rozbite i one słabo łączą bo nawet jak włożymy kostke częściowo to powinno wszystko łączyć można rozebrać kostke i wymienić uszkodzone piny albo jakoś je poodginać żeby ciasno wchodziły wcześniej możesz spróbować ja przeczyścić i popsikać jakimś środkiem do styków
|
|
|
|