Autor |
Wiadomość |
Jakubek
Rejestracja: 14.03.2006 14:03 Posty: 146 Miejscowość: Piaseczno
|
Wysłany: 13.08.2007 23:22
Amortyzatory z Reni do Outlandera 2007
Czy ktoś już tego próbował bo ja mam zamiar tego spróbować w najbliższych dniach tylko się zastanawiam czy wszystko będzie pasować bez zbędnych przeróbek. Jak już praktycznie każdy wie z Out zbyt luźny aby normalnie troszkę szybciej latać niż zawsze wiec to może okazać się lekarstwem na tą dolegliwość
Ostatnio zmieniony przez Sir Adam Jr, 26.11.2011 15:46, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
christo
Rejestracja: 14.04.2005 13:49 Posty: 1429 Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
|
Wysłany: 14.08.2007 07:46
no tak z olejowych na gazowe to będzie zmiana o pozycje do przodu - jeżeli wszystko będzie pasowalo to - hmmm tylko nie wiem jak sprezyny od outego beda wspolpracowac z nowymi amorami ?
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 14.08.2007 11:17
Słyszałem od Romana, że ktoś przekładał amortyzatory z Renegade do Outlandera i był zadowolony.
Kuba, czy chcesz mi pożyczyć swoje tylne amory do Outlandera ? Po ostatnich zawodach w moich tłoczki już odleciały w kosmos ...
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
christo
Rejestracja: 14.04.2005 13:49 Posty: 1429 Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
|
Wysłany: 14.08.2007 13:14
Gali Twoj Outy się odnalazł ???
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 14.08.2007 14:31
christo napisał(a): Gali Twoj Outy się odnalazł ???
Oj, niestety nie.
Tamten był zielony. Od 3 miesięcy męczę żółtka.
Daje radę, ale Renegade jednak mają pewną przewagę.
A z zawieszeniem seryjnym na tyle to już całkiem słabo ...
Rozłał się kolejny amortyzator.
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
Jakubek
Rejestracja: 14.03.2006 14:03 Posty: 146 Miejscowość: Piaseczno
|
Wysłany: 14.08.2007 20:48
Oj Galli amorki przeznaczone sa dla brata bo został szczęśliwym posiadaczem czerwonej bomby
|
|
|
|
Jakubek
Rejestracja: 14.03.2006 14:03 Posty: 146 Miejscowość: Piaseczno
|
Wysłany: 16.08.2007 21:42
Dziś zostały zmienione amorku i po prostu rewelacje w porównaniu do tego co było Zero nurkowanie przy hamowaniu i na zakrętach po prostu bajka Bombka nagle stała się posłuszna po prostu bajka Polecam tym co mają możliwoś wejść w posiadanie amorów z Renegada
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 17.08.2007 07:46
Kuba, a czy tył nie stoi nieco wyżej ? Podobno tylne amory są nieco dłuższe w Renegade. Więc po przerzuceniu do Outlandera tył może stać kilka cm wyżej.
Czyli plan był taki:
Ty kupujesz ELKI do Renegade, a brat dostał zawieszenie z Rene do Outy ?
To teraz będziesz wymiatał !
Szykujesz się na enduro ?
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
Jakubek
Rejestracja: 14.03.2006 14:03 Posty: 146 Miejscowość: Piaseczno
|
Wysłany: 17.08.2007 09:00
Dokładnie tak jak piszesz Galli bombka poszła troszkę do góry, ale to nie problem. A na enduro się widzimy, chociaż jak nie będę miał offsetu to jadę.
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 17.08.2007 13:36
Jakubek napisał(a): A na enduro się widzimy, chociaż jak nie będę miał offsetu to jadę.
To super. Czasem brak offsetu może działać na korzyść. Mieliśmy już takie zawody, gdzie quady na offsecie się nie mieściły. Ciasne przejazdy miedzy drzewami a nawet jakiś tunel, przez który część nie mogła przejechać. Najważniejszy jest hart ducha !
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
tomo27
Rejestracja: 29.03.2007 21:06 Posty: 577 Miejscowość: Ogrodzieniec
Quad: moĹźe znowu kiedyĹ... na razie TJ
|
Wysłany: 17.08.2007 20:04
Jakubek napisał(a): Dziś zostały zmienione amorku i po prostu rewelacje
Można prosić o fotki Outlandera po tym zabiegu.
|
|
|
|
Jakubek
Rejestracja: 14.03.2006 14:03 Posty: 146 Miejscowość: Piaseczno
|
Wysłany: 18.08.2007 13:36
|
|
|
|
tomo27
Rejestracja: 29.03.2007 21:06 Posty: 577 Miejscowość: Ogrodzieniec
Quad: moĹźe znowu kiedyĹ... na razie TJ
|
Wysłany: 18.08.2007 23:39
hmm ... może i niezłe rozwiązanie. W zakrętach i w ogóle w prowadzeniu powinno być zdecydowanie lepiej a jednocześnie prześwit będzie większy, co ułatwi pokonywanie różnorakich przeszkód. Pomysł warty rozważenia myślę.
|
|
|
|
Jakubek
Rejestracja: 14.03.2006 14:03 Posty: 146 Miejscowość: Piaseczno
|
Wysłany: 19.08.2007 08:36
tomo27 napisał(a): W zakrętach i w ogóle w prowadzeniu powinno być zdecydowanie lepiej
Jest o niebo lepiej niż było
|
|
|
|
tomo27
Rejestracja: 29.03.2007 21:06 Posty: 577 Miejscowość: Ogrodzieniec
Quad: moĹźe znowu kiedyĹ... na razie TJ
|
Wysłany: 19.08.2007 10:35
Możesz zmierzyć prześwit (do osłon przód i tył) ?
|
|
|
|