Zapłaciłem 350 pln piaskowanie, malowanie na połysk. Twoim zdaniem taka cena jest ...???
Według mnie cena jak najbardziej przystępna w końcu sporo elementów a takie rurki przynajmniej zwykłym pistoletem się źle lakieruje. A i taka rada jak masz zamalowane gwinty itp. to ,żeby ładnie wszystko się skręcało to przejedź je gwintownikiem.
_________________ Świadczę usługę naprawy aktuatorów Kawasaki więcej info PW.
kriss200
Rejestracja: 28.07.2008 21:12 Posty: 271 Miejscowość: Jura Krakowsko- Częstochowska
Quad: Chiny, Tajwan, w końcu Japonia...KFX 400
Wysłany: 29.03.2014 20:24
Re: KFX 400 new live project
Tłuczek jak nówka
Pora na kolejny zestaw części. oczywiście bez taryfy ulgowej - wszystko oryginał :
-- dodano 29.03.2014 20:20 --
No powoli się wszystko klaruję :
I jak biała rama i elementy ??
Ostatnio zmieniony przez kriss200 29.03.2014 20:24, edytowano w sumie 2 razy
Hey kriss200. Mam do Ciebie prośbę, jak możesz to podrzuć mi na maila: [email protected] zdjęcia mocowania airboxa do ramy, jest on mocowany na 3 śruby, ale coś u mnie jest za dużo luzu między airboxem a ramą ok. 2cm, czy tam przychodzą jakieś gumowe tulejki między tymi wieszakami a pudłem? Wyszło super, też chciałem piaskować i malować proszkowo ale krzyknęli mi 500-600zł, więc odpuściłem na razie. Pozdro.
kriss200
Rejestracja: 28.07.2008 21:12 Posty: 271 Miejscowość: Jura Krakowsko- Częstochowska
Quad: Chiny, Tajwan, w końcu Japonia...KFX 400
Wysłany: 12.04.2014 09:30
Re: KFX 400 new live project
Dziś porobię zdjęcia jak się uda i dokładnie wszystko opiszę. Ta przerwa o szerokości 2 cmm ma być od strony dźwigni zmiany biegów. Miedzy airboxem a ramą ma być wsadzony moduł stąd ta przerwa. Druga śruba modułu wchodzi bezpośrednio do air boxa. Czaisz już?? 500 600 pln to normalna kwota za włączenie pieca, mnie się udało zrobić to trochę taniej. Pozdro
Okey. dzięki za info. Teraz już wszystko jasne, sprzęt stoi rozbebeszony już kilka miesięcy i zapomniałem jak co było. Pozdro
kriss200
Rejestracja: 28.07.2008 21:12 Posty: 271 Miejscowość: Jura Krakowsko- Częstochowska
Quad: Chiny, Tajwan, w końcu Japonia...KFX 400
Wysłany: 12.04.2014 18:17
Re: KFX 400 new live project
Oficjalnie skończyłem KFX 400 new live project Podsumowując trochę mnie w pewnym momencie temat przeraził ale dałem rade z pomocą kilku w sumie obcych osób. W quadzie zrobiłem chyba absolutnie wszystko co tylko można było. Zaczynając od malowania poprzez wymianę wszystkich łożysk od zawieszenia po koła, tulejek, smarowanie wszystkiego co tylko możliwe. Wyczyściłem wszystko na perłowo. Nowe hamulce włącznie z uszczelkami tłoczków. Zrobiłem również silnik. Zawory, płyny, uszczelniacze. Wymiany linek ssania oraz sprzęgła. Cały gaźnik dostał nowe ustawienia itp. Ogrom naprawdę ogrom pracy. Dziś wyjechałem na chwilę. Silnik pracuję równo, cicho jak w nowym quadzie. Zawieszenie to już poezja sama w sobie. Wrzucam jeszcze kilka fot już na koniec. Jeśli coś będzie potrzeba to pisać chętnie pomogę. Pozdro.
-- dodano 12.04.2014 18:17 --
Ostatnio zmieniony przez kriss200, 12.04.2014 18:17, edytowano w sumie 1 raz
No powiem Ci że fajnie to wyszło powiedz mi skąd masz te zapiętki aluminiowe?? bo ja wszędzie takich szukam i nie mogę znaleźć, moje plastikowe trochę już się połamały
_________________ Quady mój ustrój moje życie moja pasja
kriss200
Rejestracja: 28.07.2008 21:12 Posty: 271 Miejscowość: Jura Krakowsko- Częstochowska
Quad: Chiny, Tajwan, w końcu Japonia...KFX 400
Wysłany: 14.04.2014 21:09
Re: KFX 400 new live project
arturltz zapiętki aluminiowe to hit z USA Były w komplecie. Wczoraj byłem na rozpoczęciu sezonu w Częstochowie. Wszystko gra. Jestem usatysfakcjonowany. Dziękuję Panowie za ciepłe słowa. Pozdro
kriss200 Witam Cię. Jestem szczęśliwym posiadaczem LTZa i z tej racji chcę się ciebie poradzić. Jak dobrze wiesz, mamy identyczne maszyny tylko inaczej pokolorowane Przeczytałem Twój post i zauważyłem, że wymieniłeś sworznie wahaczy dolnych. Chcę się do tego przygotować, bo zapewne niedługo i mnie to czeka, a nie zamierzam kupować nowych wahaczy.
I tu moje pytania. Jakich sworzni użyłeś? Od czego one są? Czy to jakieś "tuningowe", czy od jakiegoś auta dobrałeś? Gdzieś na jakimś forum wyczytałem, że ktoś użył końcówek drążka od mietka W124 i było podobno OK.
Tak poza tym to kawał niezłej roboty odwaliłeś. Gdybyś miał jakieś ciekawe pomysły na modyfikacje takiej maszyny i ochote co nieco napisać, to ja chętnie poczytam
Andzik
Rejestracja: 24.09.2018 15:24 Posty: 29
Wysłany: 14.01.2019 18:41
Re: KFX 400 new live project
Witam odnośnie regeneracji wahaczy dolnych przednich spisują się te końcówki drążków kierowniczych bo to masakra nie wymienne końcówki dolne cały wahaczy 400zl pozdrawiam. [email protected]
Te odbudowane Kawasaki jest teraz na sprzedaż. Dla zainteresowanych. Macie pewność remontu remontu. A cena w stosunku do wykonanej pracy też nie powinna odstraszyć.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum