Autor |
Wiadomość |
Roka2014
Rejestracja: 14.04.2014 16:47 Posty: 3
Imię: Emil
Quad: Access 400
Poprzednie quady: Access 250
|
Wysłany: 14.04.2014 17:34
Blokada
Witam , kupiłem accessa 400 , i z tego co wiem ma blokadę . Dostałem też dysze do gaźnika . Czy po wymianie tej dyszy blokada będzie już zdjęta , czy coś jeszcze mam zrobć .
Pozdro .
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
beben1982
Rejestracja: 16.08.2013 18:27 Posty: 276 Miejscowość: Myszków
Imię: Kamil
Quad: LS 500cc
Poprzednie quady: LS 250
|
Wysłany: 14.04.2014 17:57
Re: Blokada
A sprawdzałeś czy jest kryza w wydechu z tego co wiem to tylko tak Access blokuje silniki. A zmiana dyszy niewiele da w przyroście mocy tylko zaczenie o wiele więcej palić.
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
tayson1982
Rejestracja: 12.06.2011 15:22 Posty: 888 Miejscowość: Wołomin
Quad: LS SP300s '08r.
|
Wysłany: 14.04.2014 23:21
Re: Blokada
po pierwsze, to nie licz na to , ze po tych zabiegach będzie smigal nie wiadomo jak lepiej!!! tuning gaźnik, rolki, sprzeglo, zebatki, felgi i opony, mozesz zmienic caly wydech na sportowy, amortyzatory....... jak te mozliwosci wyczerpiesz, to pewnie poczujesz się o wiele lepiej i quada skonfigurujesz pod swoje wymagania. Tylko zastanow się, czy warto wydac kase? Wydaje mi się ze 4tys w gore to realistyczne wydatki na takie zabiegi. Na poczatek propojuje ci jeszcze sprawdzic poziom kompresji tloka, zeby miec jakis wglad w funkcjonowanie silnika. Powodzenia ![:-) :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ostatnio zmieniony przez tayson1982, 14.04.2014 23:21, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
Roka2014
Rejestracja: 14.04.2014 16:47 Posty: 3
Imię: Emil
Quad: Access 400
Poprzednie quady: Access 250
|
Wysłany: 15.04.2014 06:50
Re: Blokada
To jest nowy sprzęt , ma 120 km , i już do tłoka mam patrzeć .
Ostatnio zmieniony przez D.L-G 15.04.2014 09:47, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
beben1982
Rejestracja: 16.08.2013 18:27 Posty: 276 Miejscowość: Myszków
Imię: Kamil
Quad: LS 500cc
Poprzednie quady: LS 250
|
Wysłany: 15.04.2014 09:28
Re: Blokada
To jeśli to jest nowy sprzęt to możesz zastosować się do wytycznych taysona1982 bez sprawdzania kompresi na tłoku. Ale tak jak on napisał to nie będzie tanie.
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
tayson1982
Rejestracja: 12.06.2011 15:22 Posty: 888 Miejscowość: Wołomin
Quad: LS SP300s '08r.
|
Wysłany: 16.04.2014 07:14
Re: Blokada
a napisales gdzies wczesniej, ze to nowy Sprzęt?
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
Atlantis
|
Zbanowany |
Rejestracja: 25.08.2009 20:07 Posty: 154 Miejscowość: Dolnośląskie
Quad: Lucky Star 300
|
Wysłany: 16.04.2014 16:49
Re: Blokada
Jak chcesz kopa, to proponuje sprzedać go i kupić 450 ![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif) Bo tu więcej nie wyciśniesz, szkoda kasy -- dodano 16.04.2014 17:49 --Jak chcesz kopa, to proponuje sprzedać go i kupić 450 ![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif) Bo tu więcej nie wyciśniesz, szkoda kasy
Ostatnio zmieniony przez Atlantis, 16.04.2014 16:49, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
Matic
Rejestracja: 07.02.2013 17:46 Posty: 131 Miejscowość: To tu to tam :)
Quad: Zespawane dwa rowery :)
|
Wysłany: 17.04.2014 11:45
Re: Blokada
Ciągle to samo - jak zrobić z syrenki ferrari ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif) jedyne sensowne zmiany w LS to wariator sportowy Malossi (ale tu masz pecha bo nie ma go do 400) zmiana zębatki zdawczej oraz twist control - chodź ten ostatni niewiele wnosi, całość w SP-300 zamyka się kwotą około 1000 PLN plus robota - cała reszta nie ma sensu. PS. Wszystkie quady marki ACCESS od 2009 roku są fabrycznie odblokowane mają tylko kryzę w tłumiku ze względu na poziom hałasu - wyjątek stanowi 450 gdzie do odblokowania potrzebne są :specjalna membrana do gaźnika oraz wymiana dyszy. Tyle w temacie. Pozdro. -- dodano 17.04.2014 11:45 --Ciągle to samo - jak zrobić z syrenki ferrari ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif) jedyne sensowne zmiany w LS to wariator sportowy Malossi (ale tu masz pecha bo nie ma go do 400) zmiana zębatki zdawczej oraz twist control - chodź ten ostatni niewiele wnosi, całość w SP-300 zamyka się kwotą około 1000 PLN plus robota - cała reszta nie ma sensu. PS. Wszystkie quady marki ACCESS od 2009 roku są fabrycznie odblokowane mają tylko kryzę w tłumiku ze względu na poziom hałasu - wyjątek stanowi 450 gdzie do odblokowania potrzebne są :specjalna membrana do gaźnika oraz wymiana dyszy. Tyle w temacie. Pozdro.
Ostatnio zmieniony przez Matic, 17.04.2014 11:45, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
padzero
Rejestracja: 27.05.2010 21:20 Posty: 197 Miejscowość: szczecin
Quad: Access 400
|
Wysłany: 17.04.2014 19:38
Re: Blokada
witam po pierwsze w 400sp jest wsadzona mniejsza dysza w gaźniku żeby spełnić warunki homologacyjne 15kw , i trzeba zmienić bodaj że na 147 rozmiar dlatego kolega Roka2014 dostał dysze i teraz tak wymieniasz dysze wyciągasz kryzę z tłumika i wtedy wykonujesz regulacje gaźnika co do wariatora w 400 z tego co wiem to w tych modelach są montowane sportowe wariatory i jest całkowicie inny pasek po tych zabiegach maszyna całkowicie inaczej się zbiera ja wymieniłem sobie filtr powietrza na Tvinair i dodałem zawieszenie sportowe ,wywaliłem EGR i wywaliłem ten nieszczęsny kranik podciśnieniowy na zwykły
-- dodano 17.04.2014 20:38 --
witam po pierwsze w 400sp jest wsadzona mniejsza dysza w gaźniku żeby spełnić warunki homologacyjne 15kw , i trzeba zmienić bodaj że na 147 rozmiar dlatego kolega Roka2014 dostał dysze i teraz tak wymieniasz dysze wyciągasz kryzę z tłumika i wtedy wykonujesz regulacje gaźnika co do wariatora w 400 z tego co wiem to w tych modelach są montowane sportowe wariatory i jest całkowicie inny pasek po tych zabiegach maszyna całkowicie inaczej się zbiera ja wymieniłem sobie filtr powietrza na Tvinair i dodałem zawieszenie sportowe ,wywaliłem EGR i wywaliłem ten nieszczęsny kranik podciśnieniowy na zwykły
Ostatnio zmieniony przez padzero, 17.04.2014 19:38, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
Roka2014
Rejestracja: 14.04.2014 16:47 Posty: 3
Imię: Emil
Quad: Access 400
Poprzednie quady: Access 250
|
Wysłany: 18.04.2014 20:11
Re: Blokada
No i fajno wymienie tę dysze przy 500 km i wyjme tą kryzę i się zobaczy . Myśle że to mi styknie . A co do 450 to miałemna nią chęć , ale do jazdy wekenndowej wystarczy mi 400 w zupełności . 450 to bandyta już podobno .
-- dodano 18.04.2014 21:11 --
No i fajno wymienie tę dysze przy 500 km i wyjme tą kryzę i się zobaczy . Myśle że to mi styknie . A co do 450 to miałemna nią chęć , ale do jazdy wekenndowej wystarczy mi 400 w zupełności . 450 to bandyta już podobno .
Ostatnio zmieniony przez Roka2014, 18.04.2014 20:11, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
camel78
Rejestracja: 27.09.2013 11:32 Posty: 380 Miejscowość: Ruda Śląska
Imię: Krzysztof
Quad: Czorny misiek
Poprzednie quady: Access tomahawk 400,Suzuki Kingquad 750
|
Wysłany: 21.04.2014 18:50
Re: Blokada
Roka2014 napisał(a): No i fajno wymienie tę dysze przy 500 km i wyjme tą kryzę i się zobaczy . Myśle że to mi styknie . A co do 450 to miałemna nią chęć , ale do jazdy wekenndowej wystarczy mi 400 w zupełności . 450 to bandyta już podobno .
-- dodano 18.04.2014 21:11 --
No i fajno wymienie tę dysze przy 500 km i wyjme tą kryzę i się zobaczy . Myśle że to mi styknie . A co do 450 to miałemna nią chęć , ale do jazdy wekenndowej wystarczy mi 400 w zupełności . 450 to bandyta już podobno . ja też wsadziłem komplet dysz ale nie najwieksze(ten średni rozmiar) i przelotowy tłumik z końcówka wyciszającą, Oj jest różnica ,kumpel ma 400 oryginał na gwarancji i nie ma szans ze mną.Nie zapomnieć o regulacji gaźnika po wszystkim bo inaczej nic nie da.
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
strus420
Rejestracja: 11.04.2014 19:23 Posty: 1
Imię: Krystian
Quad: access lucky star
Poprzednie quady: bemi
|
Wysłany: 22.04.2014 20:32
Re: Blokada
matic kolego malossi to duzy wydatek ja do swej 250 wsadziłem lżejsze rolki uzyskałem lepszego kopa przy gorkach choć na predkosci stracilem pozdrawiam
-- dodano 22.04.2014 21:32 --
matic kolego malossi to duzy wydatek ja do swej 250 wsadziłem lżejsze rolki uzyskałem lepszego kopa przy gorkach choć na predkosci stracilem pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez strus420, 22.04.2014 20:32, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
Adr_166
Rejestracja: 30.12.2006 23:13 Posty: 1288 Miejscowość: Włocławek
Quad: CAN-AM Renegade 500 #14
Poprzednie quady: Ls Sp 300
|
Wysłany: 22.04.2014 22:11
Re: Blokada
strus420 napisał(a): matic kolego malossi to duzy wydatek ja do swej 250 wsadziłem lżejsze rolki uzyskałem lepszego kopa przy gorkach choć na predkosci stracilem pozdrawiam
zatem musiałeś zmienić rolki na cięższe ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
_________________ >> https://www.youtube.com/watch?v=_-VQM01YGbw <<
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
Matic
Rejestracja: 07.02.2013 17:46 Posty: 131 Miejscowość: To tu to tam :)
Quad: Zespawane dwa rowery :)
|
Wysłany: 28.04.2014 07:35
Re: Blokada
strus420 napisał(a): matic kolego malossi to duzy wydatek ja do swej 250 wsadziłem lżejsze rolki uzyskałem lepszego kopa przy gorkach choć na predkosci stracilem pozdrawiam
-- dodano 22.04.2014 21:32 --
matic kolego malossi to duzy wydatek ja do swej 250 wsadziłem lżejsze rolki uzyskałem lepszego kopa przy gorkach choć na predkosci stracilem pozdrawiam Ma się statki ma się i wydatki ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
Lokii
Rejestracja: 04.06.2009 08:50 Posty: 186 Miejscowość: Chełmno
Quad: LS 250
|
Wysłany: 20.05.2014 16:42
Re: Blokada
Adr_166 napisał(a): strus420 napisał(a): matic kolego malossi to duzy wydatek ja do swej 250 wsadziłem lżejsze rolki uzyskałem lepszego kopa przy gorkach choć na predkosci stracilem pozdrawiam
zatem musiałeś zmienić rolki na cięższe ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif) Nie koniecznie, jeśli silnik wkręca się na max obroty a Sprzęt jedzie wolniej to ma lżejsze wsadzone, po prostu waga rolek jest za mała aby pasek wyszedł wyżej na wariatorze przy danych obrotach, natomiast jeśli silnik się dusi i nie wchodzi na max obroty i nie osiąga max prędkości to jest objaw za ciężkich rolek.Jak kolega dodał ża za...la łądnie pod górke ma zryw ewidentnie są to lżejsze rolki
Ostatnio zmieniony przez Lokii, 20.05.2014 16:42, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|