Autor |
Wiadomość |
Radzik22
Rejestracja: 16.08.2015 10:57 Posty: 17
Imię: Radoslaw
Quad: Can Am Bombardier 400
Poprzednie quady: brak
|
Wysłany: 06.09.2016 05:22
Re: Outlander 400 cieknie olej z gniazda od walu
maniekitr napisał(a): Jaki pasek założyłeś Pasek zalozylem orginalny do Can Am Outlander DKfan napisał(a): jak nie pasek to łożyska jednokierunkowe Łozyko jednokierunkowe? no nic muszę to sprawdzic. A jest w ogóle mozliwosc jakos to dokladniej zweryfikowac?
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 06.09.2016 11:30
Re: Outlander 400 cieknie olej z gniazda od walu
Bez wyjecia raczej trudno. Objawy są różne:potrafi sam jechać przy włączonym H, powolutku pełzać. Wydawać z siebie dziwne odgłosy podczas hamowania silnikiem- piszczeć, strzelać. Często po prostu w czasie hamowania silnikiem przestaje na chwile hamować na chwilę, później znów łapie itd. Kilka egzemplarzy przerobiłem i objawy bywają różne. Te łożyska padają bo są niskiej jakości. W g2 są montowane łożyska o dość niskiej wartości maksymalnej prędkości obrotowej.
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
Radzik22
Rejestracja: 16.08.2015 10:57 Posty: 17
Imię: Radoslaw
Quad: Can Am Bombardier 400
Poprzednie quady: brak
|
Wysłany: 06.09.2016 17:40
Re: Outlander 400 cieknie olej z gniazda od walu
A czy może ktoś mi wskaże ktore to jest łozysko? http://www.canampartshouse.com/oemparts ... ansmissionsprzeglo ogolnie dobrze chodzi nic się nie dzieje nic nie stuka piszczy i nie halasuj A czy jak mam na sprzegle tylko trzy odważniki to może być taki objaw? I w ogóle ile powinno być odważników na tym sprzegle? może to wina wlasnie tego ze tylko sa trzy odwazniki? Jak myślicie?
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 06.09.2016 22:43
Re: Outlander 400 cieknie olej z gniazda od walu
Dwie sztuki, numer 23. Hmm 3 odważniki to trochę mało,w 400 powinno chyba być 6, może ktoś zdjął żeby poprawić reakcję na gaz.Ludzie robią jakieś takie kombinacje
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
maniekitr
Rejestracja: 18.12.2009 15:41 Posty: 2266 Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
|
Wysłany: 07.09.2016 07:52
Re: Outlander 400 cieknie olej z gniazda od walu
Tak to wina 3 odważników, pytałem o pasek dlatego że niektórzy sprzedawcy sprzedają paski które są nieprzeznaczone do Can Am są ciut dłuższe i w outlanderze jeżdzi ale w Renegade lubi się tak robić bo ma lżejsze cięzarki swojego czasu robiłem testy zmieniając wage poszczególnych ciężarków i twardość sprężyn żeby jak najlepiej dopasować to do osiągów zmniejszając wage ciężarków bez zmiany sprężyny zwiększamy moc hamowania silnikiem i po przekroczeniu pewnej granicy tak się dzieje
|
|
|
|
Radzik22
Rejestracja: 16.08.2015 10:57 Posty: 17
Imię: Radoslaw
Quad: Can Am Bombardier 400
Poprzednie quady: brak
|
Wysłany: 10.09.2016 19:02
Re: Outlander 400 cieknie olej z gniazda od walu
też jak Jadę okolo 30-40km/h wlasnie to zjawisko nie wystepuje i nie ma tego nierównomiernego zwalniania. to nic zostaje mi zamowic kaplet tych odwaznikow i zamontowac jak fabryka zrobila A już jak mowa o wymianie tych odwaznikow to czy warto kupić zestaw tuningowy EPI do Outlandera 400 http://bushpig.pl/tuningowy-zestaw-sprz ... r-400.html i czy w ogóle jest warto??? Czy po prostu zostawic wszystko w orginale. I jaki jest efekt zalozenia tego sprzegla tuningowego? -- dodano 10.09.2016 19:02 --panowie i nikt mi nic nie doradzi? chcialbym się dowiedziec czegos od was bo w internecie nic nie znalazlem na temat zestawu tuningowego do Outlandera 400. Chcialbym zamowic już te odwazniki orginalne lub zestaw tego sprzegla tuningowego tylko nie wiem czy warto dlatego licze na wasza pomoc.
Ostatnio zmieniony przez Radzik22 10.09.2016 19:02, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 10.09.2016 23:55
Re: Outlander 400 cieknie olej z gniazda od walu
Generalnie na temat tego konkretnego zestawu nic ci nie powiem. Zazwyczaj korzystam z zestawów Daltona ale Epi również jest godne polecenia. Generalnie inne sprężyny zmniejszają poślizg paska i podwyższają obroty z których się ruszą dając ostrzejsze ruszenie a lżejsze ciezarki polepsza reakcje na gaz.
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
Radzik22
Rejestracja: 16.08.2015 10:57 Posty: 17
Imię: Radoslaw
Quad: Can Am Bombardier 400
Poprzednie quady: brak
|
Wysłany: 11.09.2016 16:29
Re: Outlander 400 cieknie olej z gniazda od walu
To może mi doradzisz ktore lepiej sprzeglo kupić, EPI czy Dalton? ktore jest godne polecenia. I w ogóle gdzie można dostac takie sprzeglo Daltona bo szukalem i nic nie moglem znalezsc.A i wyczytalem ze lepiej też jest wymienic ta druga sprezyne zeby się pasek nie przegrzewal i czy też warto ta sprezyne wymienic? Chce sobie zrobic już raz a dobrze to sprzeglo wiec doradzcie bo w internecie za duzo nic nie znalazlem na temat Can Am Outlander 400efi i sprzegla tuningowego. DKfan napisał(a): Generalnie na temat tego konkretnego zestawu nic ci nie powiem. Zazwyczaj korzystam z zestawów Daltona ale Epi również jest godne polecenia. Generalnie inne sprężyny zmniejszają poślizg paska i podwyższają obroty z których się ruszą dając ostrzejsze ruszenie a lżejsze ciezarki polepsza reakcje na gaz.
Ostatnio zmieniony przez Radzik22, 11.09.2016 16:29, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 11.09.2016 22:05
Re: Outlander 400 cieknie olej z gniazda od walu
Nie mam żadnego doświadczenia z modelem 400. Mogę tylko antycypować na podstawie innych modeli. Z lenistwa wybieram zestawy Daltona, w Epi ilość sprężyn jest gigantyczna, chociaż rozsądne są tylko 2 łapiąca przy 1950 obr i 2150. Tylna sprężyna jest przydatna żeby ograniczyć poślizg paska. Więc warto kupować obie sprężyny. Druga kwestia to ciezarki, o ile sprężyny zapobiegają slizganiu się paska i zapewniają agresywniejsze ruszenie, zmiana ciezarkow na lżejsze daje lepsza reakcje na gaz ale może też skutkować odcięcie vmax. Więc jeżeli masz trochę wiedzy można dobrać zestaw do swoich potrzeb jeżeli nie lepiej kupić gotowy zestaw. Gdzie kupować? Ja kupuje na Ebayu właśnie kupiłem za 80$ zestaw dbo500 sprzedawany u nas za ponad 500zł.
-- dodano 11.09.2016 23:05 --
Zaletą dbo 400 jest regulowana masa ciezarkow dzięki czemu masz jakąś możliwość wyboru. Zestaw Epi jest tańszy ale nie ma regulacji. Jeżeli lubisz podjazdy to proponuję zestaw Sand dune Stock Tires jeżeli nie to Sport utility for oversized Tires
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
Ostatnio zmieniony przez DKfan, 11.09.2016 22:05, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Radzik22
Rejestracja: 16.08.2015 10:57 Posty: 17
Imię: Radoslaw
Quad: Can Am Bombardier 400
Poprzednie quady: brak
|
Wysłany: 11.09.2016 22:07
Re: Outlander 400 cieknie olej z gniazda od walu
też szukalem na ebay ale nic nie znalazlem z dalton a z epi jest mnóstwo zestawów. może mi podrzucisz link do aukcj sprzegla tuningowego do Outlandera 400?
|
|
|
|