Rejestracja: 16.11.2013 01:57 Posty: 6
Imię: Paweł
Quad: BruteForce 750
Wysłany: 04.09.2017 15:01
Stuk w silniku po remoncie KFX 700
Skończyłem robić górę silnika, złożyłem quada i słychać delikatny stukot silnika, nie mam pojęcia czy on tak chodzi - dość długo zeszło mi się z remotem Dźwięk na filmiku.
Od razu pytanie, tak dla pewności, w momencie gdy mamy koniec kompresji na przednim cylindrze to ustawiamy luz na przednim ? I tak samo z tyłem? Czy jak przedni to ustawiamy tylny? Dodatkowo prawidłowy luz jest na co drugim obrocie, więc ustawiamy tak aby na jednym obrocie prawidłowy luz był na jednym i drugim cylindrze, czy na przemian, tak aby:
koniec kompresji 1 cylinder - prawidłowy luz na 1 +pół obrotu, koniec kompresji 2 cylinder - w cały świat +pół obrotu, koniec kompresji 1 cylinder - w cały świat +pół obrotu, koniec kompresji 2 cylinder - prawidłowy luz na 2
Czy może tak: koniec kompresji 1 cylinder - prawidłowy luz na 1 +pół obrotu, koniec kompresji 2 cylinder - prawidłowy luz na 2 +pół obrotu, konie kompresji 1 cylinder - w cały świat + pół obrotu, koniec kompresji 2 cylinder - w cały świat
Dla co niektórych - TAK, czytałem manuala ale nie do końca jest dla mnie zrozumiały.
Trochę chaotycznie ale mam nadzieje że ktoś zrozumie
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum