|
Problem z regulacją zaworów Honda Rancher 350 FM
Autor |
Wiadomość |
mirekm71
Rejestracja: 05.05.2016 22:04 Posty: 84
Imię: Mirek
Quad: Maxxer 300, Blaster 200, Trx350
|
Wysłany: 19.02.2018 23:32
Re: Problem z regulacją zaworów Honda Rancher 350 FM
Widziałem na filmie na yt jak koleś docierał zawory ręcznie. U mnie chyba też któryś puszcza bo nie raz jak zamkne gaz i hamuje silnikiem to strzeli z wydechu. I to nie chodzi o te popiardywanie tylko fest huk.
-- dodano 20.02.2018 00:32 --
Trzeba było go odpalić i potrzymac na zamkniętym krainie. Jakby pod koniec paliwa chodził dobrze wiadomo byłoby, że gaźnik przelewał.
Ostatnio zmieniony przez mirekm71 19.02.2018 23:32, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
matiquad
Rejestracja: 10.01.2017 23:19 Posty: 20
Imię: Mati
Quad: Honda Rancher 350 2003
Poprzednie quady: Honda Fourtrax 300
|
Wysłany: 23.02.2018 18:00
Re: Problem z regulacją zaworów Honda Rancher 350 FM
Dobra zawory dotarte ale zauważyłem delikatne pęknięcie głowicy pomiędzy zaworami i mam stąd do was pytanie czy da się to jakoś naprawić czy trzeba nową głowice? Czy się nie przejmować?
|
|
|
|
mirekm71
Rejestracja: 05.05.2016 22:04 Posty: 84
Imię: Mirek
Quad: Maxxer 300, Blaster 200, Trx350
|
Wysłany: 23.02.2018 19:28
Re: Problem z regulacją zaworów Honda Rancher 350 FM
Jeżeli jest szczelne to olać to. Jeżeli nie to fachowiec zrobi. Hondy maja taki sposób odlewania, ze czasami wyglada jak pęknięcie. Silnik w Kymco wyglada jakby był cały połamany.
|
|
|
|
matiquad
Rejestracja: 10.01.2017 23:19 Posty: 20
Imię: Mati
Quad: Honda Rancher 350 2003
Poprzednie quady: Honda Fourtrax 300
|
Wysłany: 25.04.2018 16:07
Re: Problem z regulacją zaworów Honda Rancher 350 FM
Aha Dzięki to jeszcze jutro spróbuje je lepiej dotrzeć bo trochę się poci a jak nie to do fachowca
-- dodano 19.03.2018 15:23 --
Witam ponownie wy regenerowałem głowice złożyłem to wszystko do kupy i dalej to samo czyli nierówna praca, dym z tłumika, nie może wejść na obroty i słaba odpalanie. Sprawdzałem kompresje wyszło około 4 bary czyli bardzo mało. Ale tłok i cylinder na rzut oka wyglądał jak nowy. Czy to oznacza remont?
-- dodano 25.04.2018 16:07 --
Witam ponownie sporo czasu minęło a problem nadal ten sam. Ogarnąłem problem ze sprężaniem, wynosi prawie 6 bar więc nie jest jeszcze źle. Więc zostaje tylko gaźnik.Powiedzcie mi panowie jak ustawić ten gaźnik, bo na razie ciężko pali a jak już zapali to nie wchodzi na obroty i strzela. Mógł bym kogoś prosić o dokładne wytłumaczenie jak to cholerstwo ustawić??
Ostatnio zmieniony przez matiquad 25.04.2018 16:07, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|