TGB 6x6 vs Polaris 6x6 Filmik jest pewnie tendencyjny i zrobiony na pewno w wiadomym celu,ale...moim zdaniem nie do końca.
Fabryka TGB na Tajwanie. Moim zdaniem robi wrażenie. Bardzo wiele rzeczy robią na miejscu a nie przez kooperantów. Przez to maja więcej spraw pod kontrolą. Ja Wam wszystkim mowie tak jak japońskie motocykle w latach 70-tych i 80-tych były tematem żartów i kpin, tak za jakiś czas TGB pokarze na co ich naprawdę stać.
Do wstawiania filmów używamy znacznika YT a po znaku interpunkcyjnym wstawiamy spację! //Nazir
Ostatnio zmieniony przez Nazir, 19.09.2016 23:36, edytowano w sumie 1 raz
dominik011298
Rejestracja: 01.06.2014 18:57 Posty: 1220 Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
Wysłany: 06.11.2016 19:25
Re: Dwa ciekawe filmiki
Na mnie ten litrowy quad wywarł pozytywne wrażenie choć po swoich przeżyciach nie jestem przekonany do marki TGB
Na porównaniu 6x6 oszukano w bardzo prosty sposób, wystarczy rzucić okiem na rozłożenie ładunku w TGB sięga on do tylnej osi natomiast skrzynia w Polarisie sięga spory kawałek poza tylną oś. Żeby porównanie było wiarygonde TGB musiałby mieć skrzynię ładunkową która będzie dostępna w sprzedaży a nie ulepek z kilku desek
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
Kolega DKfan oglądał filmik ale chyba nie do końca uważnie. Pierwszy test wyjazd z rurami TGB ma na pace dwie rury o wadze 240 kg, Polaris jedna o wadze 170 kg. Obie na oko w takim samym stopniu wystają ze skrzyni ładunkowej. Następne testy są przeprowadzanie z jakimiś workami(cementu?), i oba wehikuły maja jednakowe obciążenie 360 kg. Po za ostatnim podjazdem kiedy to obsługując Polarisa musiał zdjąć parę worków i zredukować ładunek o 100 kg-na 240 kg. Polaris jest wyraźnie za długi, ma większy promień skrętu a za duże obciążenie powoduje, że na stromym podjeździe staje dęba. Czyżby błąd konstrukcyjny? A co do sposobu wykonania skrzyni ładunkowej w TGB-czyli cytuje "ulepek z kilku desek" nie wiem co ma piernik do wiatraka. Owszem w Polarisie jest ładniej wykonana i z lepszych materiałów. Ale moim zdanie jest to jedyna różnica.
Także według mnie sprawa wygląda tak a nie inaczej.
Po raz kolejny proszę o to aby pisać poprawnie po polsku. Po znaku interpunkcyjnym daje się spację wtedy cały post nie wygląda jak jedno zdanie! //Nazir
Ostatnio zmieniony przez Nazir 08.11.2016 20:26, edytowano w sumie 2 razy
Ori_2
Rejestracja: 17.06.2015 18:00 Posty: 435
Quad: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
Wysłany: 08.11.2016 20:37
Re: Dwa ciekawe filmiki
test mozesz zrobic sobie jaki chcesz, zależy ile kasy wydasz, nie patrz na to co ci pokazują, a zwłaszcza reklamy producenta w porównaniu do innej marki........
Ja podziwiam kierownika od Polarisa, quad nie jest taki zły, jak pokazuje filmik, pomaga w tym aby wyglądało zle kierownik polara i tu trzeba miec odwage.
Kolega DKfan oglądał filmik ale chyba nie do końca uważnie. Pierwszy test wyjazd z rurami TGB ma na pace dwie rury o wadze 240 kg, Polaris jedna o wadze 170 kg. Obie na oko w takim samym stopniu wystają ze skrzyni ładunkowej. Następne testy są przeprowadzanie z jakimiś workami(cementu?), i oba wehikuły maja jednakowe obciążenie 360 kg. Po za ostatnim podjazdem kiedy to obsługując Polarisa musiał zdjąć parę worków i zredukować ładunek o 100 kg-na 240 kg. Polaris jest wyraźnie za długi, ma większy promień skrętu a za duże obciążenie powoduje, że na stromym podjeździe staje dęba. Czyżby błąd konstrukcyjny? A co do sposobu wykonania skrzyni ładunkowej w TGB-czyli cytuje "ulepek z kilku desek" nie wiem co ma piernik do wiatraka. Owszem w Polarisie jest ładniej wykonana i z lepszych materiałów. Ale moim zdanie jest to jedyna różnica.
Kolega Oskar1900 chyba oglądał inny film, albo w salonie TGB. W części z rurami wyraźnie widać że Polaris sobie lepiej radzi, nie podrywa mu tak przodu jak TGB mimo że punkt podparcia (krawedz skrzyni) jest o wiele dalej niż w TGB, dodatkowo kierownik Polarisa specjalnie zwalnia a momentami staje na podjeździe żeby potem ruszać.
Co do worków cementu Polaris nie ma za dużego promienia skrętu, problem z zawróceniem wynika z odciążenia przedniej osi przesunięciem łądunku do tyłu. Nie zrozumiał kolega nic z tego co napisałem więc jeszcze raz spróbuję wytłumaczyć. Prowizoryczna skrzynie w TGB kończy się przed tylną osią natomiast w Polarisie kończy się za tylną osią. Dla lepszego zobrazowania zjawiska spróbuj ostrego podjazdu siedząc na siedzeniu quada a następnie tego samego podjazdu stojąc na końcu bagażnika. Powiedzmy sobie szczerze gdyby TGB miało tak małą skrzynię w wersji produkcyjnej nikt by tego nie kupił. Należałoby powtórzyć test ze skrzynią w wersji do sprzedaży lub rozłożyć worki w Polarisie tak samo jak w TGB. Generalnie test przeprowadzony jak każdy inny "ze wskazaniem" tylko tutaj bardziej bezczelnie licząc albo na zdeklarowanych zwolenników marki albo osób które maja problem ze wzrokiem i nie widzą sposobu jazy kierowcy Polarisa i rozłożenia worków.
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
Od 1.44 min dokładnie widać że w TGB ciężar leży równo na dwóch osiach a w Polarisie na ostatniej osi z czego 30% wystaje zupełnie poza tylną oś co powoduje podnoszenie z przedniej osi. Dołożyli by ze 120 kg na przód i wzrosła by efektywność o 33% a sterowność o 100%
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum