Autor |
Wiadomość |
Roka2014
Rejestracja: 14.04.2014 16:47 Posty: 3
Imię: Emil
Quad: Access 400
Poprzednie quady: Access 250
|
Wysłany: 14.04.2014 17:34
Blokada
Witam , kupiłem accessa 400 , i z tego co wiem ma blokadę . Dostałem też dysze do gaźnika . Czy po wymianie tej dyszy blokada będzie już zdjęta , czy coś jeszcze mam zrobć .
Pozdro .
|
|
|
|
beben1982
Rejestracja: 16.08.2013 18:27 Posty: 276 Miejscowość: Myszków
Imię: Kamil
Quad: LS 500cc
Poprzednie quady: LS 250
|
Wysłany: 14.04.2014 17:57
Re: Blokada
A sprawdzałeś czy jest kryza w wydechu z tego co wiem to tylko tak Access blokuje silniki. A zmiana dyszy niewiele da w przyroście mocy tylko zaczenie o wiele więcej palić.
|
|
|
|
tayson1982
Rejestracja: 12.06.2011 15:22 Posty: 888 Miejscowość: Wołomin
Quad: LS SP300s '08r.
|
Wysłany: 14.04.2014 23:21
Re: Blokada
po pierwsze, to nie licz na to , ze po tych zabiegach będzie smigal nie wiadomo jak lepiej!!! tuning gaźnik, rolki, sprzeglo, zebatki, felgi i opony, mozesz zmienic caly wydech na sportowy, amortyzatory....... jak te mozliwosci wyczerpiesz, to pewnie poczujesz się o wiele lepiej i quada skonfigurujesz pod swoje wymagania. Tylko zastanow się, czy warto wydac kase? Wydaje mi się ze 4tys w gore to realistyczne wydatki na takie zabiegi. Na poczatek propojuje ci jeszcze sprawdzic poziom kompresji tloka, zeby miec jakis wglad w funkcjonowanie silnika. Powodzenia
Ostatnio zmieniony przez tayson1982, 14.04.2014 23:21, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Roka2014
Rejestracja: 14.04.2014 16:47 Posty: 3
Imię: Emil
Quad: Access 400
Poprzednie quady: Access 250
|
Wysłany: 15.04.2014 06:50
Re: Blokada
To jest nowy sprzęt , ma 120 km , i już do tłoka mam patrzeć .
Ostatnio zmieniony przez D.L-G 15.04.2014 09:47, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
beben1982
Rejestracja: 16.08.2013 18:27 Posty: 276 Miejscowość: Myszków
Imię: Kamil
Quad: LS 500cc
Poprzednie quady: LS 250
|
Wysłany: 15.04.2014 09:28
Re: Blokada
To jeśli to jest nowy sprzęt to możesz zastosować się do wytycznych taysona1982 bez sprawdzania kompresi na tłoku. Ale tak jak on napisał to nie będzie tanie.
|
|
|
|
tayson1982
Rejestracja: 12.06.2011 15:22 Posty: 888 Miejscowość: Wołomin
Quad: LS SP300s '08r.
|
Wysłany: 16.04.2014 07:14
Re: Blokada
a napisales gdzies wczesniej, ze to nowy Sprzęt?
|
|
|
|
Atlantis
|
Zbanowany |
Rejestracja: 25.08.2009 20:07 Posty: 154 Miejscowość: Dolnośląskie
Quad: Lucky Star 300
|
Wysłany: 16.04.2014 16:49
Re: Blokada
Jak chcesz kopa, to proponuje sprzedać go i kupić 450 Bo tu więcej nie wyciśniesz, szkoda kasy -- dodano 16.04.2014 17:49 --Jak chcesz kopa, to proponuje sprzedać go i kupić 450 Bo tu więcej nie wyciśniesz, szkoda kasy
Ostatnio zmieniony przez Atlantis, 16.04.2014 16:49, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Matic
Rejestracja: 07.02.2013 17:46 Posty: 131 Miejscowość: To tu to tam :)
Quad: Zespawane dwa rowery :)
|
Wysłany: 17.04.2014 11:45
Re: Blokada
Ciągle to samo - jak zrobić z syrenki ferrari jedyne sensowne zmiany w LS to wariator sportowy Malossi (ale tu masz pecha bo nie ma go do 400) zmiana zębatki zdawczej oraz twist control - chodź ten ostatni niewiele wnosi, całość w SP-300 zamyka się kwotą około 1000 PLN plus robota - cała reszta nie ma sensu. PS. Wszystkie quady marki ACCESS od 2009 roku są fabrycznie odblokowane mają tylko kryzę w tłumiku ze względu na poziom hałasu - wyjątek stanowi 450 gdzie do odblokowania potrzebne są :specjalna membrana do gaźnika oraz wymiana dyszy. Tyle w temacie. Pozdro. -- dodano 17.04.2014 11:45 --Ciągle to samo - jak zrobić z syrenki ferrari jedyne sensowne zmiany w LS to wariator sportowy Malossi (ale tu masz pecha bo nie ma go do 400) zmiana zębatki zdawczej oraz twist control - chodź ten ostatni niewiele wnosi, całość w SP-300 zamyka się kwotą około 1000 PLN plus robota - cała reszta nie ma sensu. PS. Wszystkie quady marki ACCESS od 2009 roku są fabrycznie odblokowane mają tylko kryzę w tłumiku ze względu na poziom hałasu - wyjątek stanowi 450 gdzie do odblokowania potrzebne są :specjalna membrana do gaźnika oraz wymiana dyszy. Tyle w temacie. Pozdro.
Ostatnio zmieniony przez Matic, 17.04.2014 11:45, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
padzero
Rejestracja: 27.05.2010 21:20 Posty: 197 Miejscowość: szczecin
Quad: Access 400
|
Wysłany: 17.04.2014 19:38
Re: Blokada
witam po pierwsze w 400sp jest wsadzona mniejsza dysza w gaźniku żeby spełnić warunki homologacyjne 15kw , i trzeba zmienić bodaj że na 147 rozmiar dlatego kolega Roka2014 dostał dysze i teraz tak wymieniasz dysze wyciągasz kryzę z tłumika i wtedy wykonujesz regulacje gaźnika co do wariatora w 400 z tego co wiem to w tych modelach są montowane sportowe wariatory i jest całkowicie inny pasek po tych zabiegach maszyna całkowicie inaczej się zbiera ja wymieniłem sobie filtr powietrza na Tvinair i dodałem zawieszenie sportowe ,wywaliłem EGR i wywaliłem ten nieszczęsny kranik podciśnieniowy na zwykły
-- dodano 17.04.2014 20:38 --
witam po pierwsze w 400sp jest wsadzona mniejsza dysza w gaźniku żeby spełnić warunki homologacyjne 15kw , i trzeba zmienić bodaj że na 147 rozmiar dlatego kolega Roka2014 dostał dysze i teraz tak wymieniasz dysze wyciągasz kryzę z tłumika i wtedy wykonujesz regulacje gaźnika co do wariatora w 400 z tego co wiem to w tych modelach są montowane sportowe wariatory i jest całkowicie inny pasek po tych zabiegach maszyna całkowicie inaczej się zbiera ja wymieniłem sobie filtr powietrza na Tvinair i dodałem zawieszenie sportowe ,wywaliłem EGR i wywaliłem ten nieszczęsny kranik podciśnieniowy na zwykły
Ostatnio zmieniony przez padzero, 17.04.2014 19:38, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Roka2014
Rejestracja: 14.04.2014 16:47 Posty: 3
Imię: Emil
Quad: Access 400
Poprzednie quady: Access 250
|
Wysłany: 18.04.2014 20:11
Re: Blokada
No i fajno wymienie tę dysze przy 500 km i wyjme tą kryzę i się zobaczy . Myśle że to mi styknie . A co do 450 to miałemna nią chęć , ale do jazdy wekenndowej wystarczy mi 400 w zupełności . 450 to bandyta już podobno .
-- dodano 18.04.2014 21:11 --
No i fajno wymienie tę dysze przy 500 km i wyjme tą kryzę i się zobaczy . Myśle że to mi styknie . A co do 450 to miałemna nią chęć , ale do jazdy wekenndowej wystarczy mi 400 w zupełności . 450 to bandyta już podobno .
Ostatnio zmieniony przez Roka2014, 18.04.2014 20:11, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
camel78
Rejestracja: 27.09.2013 11:32 Posty: 380 Miejscowość: Ruda Śląska
Imię: Krzysztof
Quad: Czorny misiek
Poprzednie quady: Access tomahawk 400,Suzuki Kingquad 750
|
Wysłany: 21.04.2014 18:50
Re: Blokada
Roka2014 napisał(a): No i fajno wymienie tę dysze przy 500 km i wyjme tą kryzę i się zobaczy . Myśle że to mi styknie . A co do 450 to miałemna nią chęć , ale do jazdy wekenndowej wystarczy mi 400 w zupełności . 450 to bandyta już podobno .
-- dodano 18.04.2014 21:11 --
No i fajno wymienie tę dysze przy 500 km i wyjme tą kryzę i się zobaczy . Myśle że to mi styknie . A co do 450 to miałemna nią chęć , ale do jazdy wekenndowej wystarczy mi 400 w zupełności . 450 to bandyta już podobno . ja też wsadziłem komplet dysz ale nie najwieksze(ten średni rozmiar) i przelotowy tłumik z końcówka wyciszającą, Oj jest różnica ,kumpel ma 400 oryginał na gwarancji i nie ma szans ze mną.Nie zapomnieć o regulacji gaźnika po wszystkim bo inaczej nic nie da.
|
|
|
|
strus420
Rejestracja: 11.04.2014 19:23 Posty: 1
Imię: Krystian
Quad: access lucky star
Poprzednie quady: bemi
|
Wysłany: 22.04.2014 20:32
Re: Blokada
matic kolego malossi to duzy wydatek ja do swej 250 wsadziłem lżejsze rolki uzyskałem lepszego kopa przy gorkach choć na predkosci stracilem pozdrawiam
-- dodano 22.04.2014 21:32 --
matic kolego malossi to duzy wydatek ja do swej 250 wsadziłem lżejsze rolki uzyskałem lepszego kopa przy gorkach choć na predkosci stracilem pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez strus420, 22.04.2014 20:32, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Adr_166
Rejestracja: 30.12.2006 23:13 Posty: 1288 Miejscowość: Włocławek
Quad: CAN-AM Renegade 500 #14
Poprzednie quady: Ls Sp 300
|
Wysłany: 22.04.2014 22:11
Re: Blokada
strus420 napisał(a): matic kolego malossi to duzy wydatek ja do swej 250 wsadziłem lżejsze rolki uzyskałem lepszego kopa przy gorkach choć na predkosci stracilem pozdrawiam
zatem musiałeś zmienić rolki na cięższe
_________________ >> https://www.youtube.com/watch?v=_-VQM01YGbw <<
|
|
|
|
Matic
Rejestracja: 07.02.2013 17:46 Posty: 131 Miejscowość: To tu to tam :)
Quad: Zespawane dwa rowery :)
|
Wysłany: 28.04.2014 07:35
Re: Blokada
strus420 napisał(a): matic kolego malossi to duzy wydatek ja do swej 250 wsadziłem lżejsze rolki uzyskałem lepszego kopa przy gorkach choć na predkosci stracilem pozdrawiam
-- dodano 22.04.2014 21:32 --
matic kolego malossi to duzy wydatek ja do swej 250 wsadziłem lżejsze rolki uzyskałem lepszego kopa przy gorkach choć na predkosci stracilem pozdrawiam Ma się statki ma się i wydatki
|
|
|
|
Lokii
Rejestracja: 04.06.2009 08:50 Posty: 186 Miejscowość: Chełmno
Quad: LS 250
|
Wysłany: 20.05.2014 16:42
Re: Blokada
Adr_166 napisał(a): strus420 napisał(a): matic kolego malossi to duzy wydatek ja do swej 250 wsadziłem lżejsze rolki uzyskałem lepszego kopa przy gorkach choć na predkosci stracilem pozdrawiam
zatem musiałeś zmienić rolki na cięższe Nie koniecznie, jeśli silnik wkręca się na max obroty a Sprzęt jedzie wolniej to ma lżejsze wsadzone, po prostu waga rolek jest za mała aby pasek wyszedł wyżej na wariatorze przy danych obrotach, natomiast jeśli silnik się dusi i nie wchodzi na max obroty i nie osiąga max prędkości to jest objaw za ciężkich rolek.Jak kolega dodał ża za...la łądnie pod górke ma zryw ewidentnie są to lżejsze rolki
Ostatnio zmieniony przez Lokii, 20.05.2014 16:42, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|