Autor |
Wiadomość |
Emhyr
Rejestracja: 08.08.2006 10:56 Posty: 2705 Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
|
Wysłany: 15.02.2013 22:12
Re: LTR 450
poświeciłem się i za Ciebie ściągnąłem serwis manual do ltr'a Cytuj: cylinder head bolt 47nm (m10) 10nm (m6) cylinder bolt 10nm edit jakbyś jednak stwierdził ze może Ci się przydać to jest tutaj http://chomikuj.pl/atomik11/Service+manual/Serwis*c3*b3wki+Suzuki/LT-R450.K6+%28ID*3d1397%29,304841184.pdf
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
Ostatnio zmieniony przez Emhyr, 15.02.2013 22:12, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Damiandg
Rejestracja: 03.07.2008 13:14 Posty: 2653 Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Przy samej pustyni
Quad: Suzuki LTR 450
Poprzednie quady: Bashan 200 -> Suzuki LTZ 400
|
Wysłany: 16.02.2013 11:25
Re: LTR 450
Manuala mam ale chciałem się upewnić czy dobrze zrozumiałem.
|
|
|
|
mikix130
Rejestracja: 11.11.2009 21:38 Posty: 1935 Miejscowość: Radom
Imię: Mikołaj Kwieciński
Quad: Yamaha Grizzly 700 & Suzuki LTR 450R
Poprzednie quady: -> Chińska 110 -> Grizzly 400 ->Can-am ds 450
|
Wysłany: 17.02.2013 23:27
Re: LTR 450
a do k8 ktosma ?
_________________ http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2965601684 #966 Kwieciński Mikołaj QUADIMODO RACING TEAM RTM-RADOM
|
|
|
|
DeSperado
Rejestracja: 01.08.2016 11:46 Posty: 4
Imię: Marcin
Quad: LTR 450
|
Wysłany: 01.08.2016 13:50
Re: LTR 450
Mam pytanie czy jeżeli nie mam pokrywy airboxa w ltrze to mogą mu wysokie obroty szwankować(muli , nie che jechac), czy ustawia się jakoś dawki paliwo-powietrze na wtrysku?
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 01.08.2016 13:54
Re: LTR 450
Patrz na forum było parę tematów łącznie z Power Commanderem i dokładnym strojeniem.
|
|
|
|
DeSperado
Rejestracja: 01.08.2016 11:46 Posty: 4
Imię: Marcin
Quad: LTR 450
|
Wysłany: 01.08.2016 13:56
Re: LTR 450
Wybacz ale nie pytałem o PCV a na forum nie mogłem nic znaleźć
|
|
|
|
prollerox
Rejestracja: 20.09.2014 17:17 Posty: 57
Quad: Ltr 450
Poprzednie quady: Kfx 450, TRX 300
|
Wysłany: 01.08.2016 21:05
Re: LTR 450
Pierwsza sprawa - filtr paliwa - Jeśli nadal masz ten co jest pod bakiem, rozbierz go i wyczyść , to samo z filtrem powietrza. Druga sprawa sprawdź TPS - pomiar napięciowy (serwisówka), ale jeśli nie świeci Ci FI to raczej jest ok. Jeśli to nie pomoże sprawdź spraw ciśnienie pompki, powinno ono wynosić 3bary.
Jeśli to wszystko nie pomoże (zakładając że powyższe rzeczy są ok) sprawdź pomiar kompresji, oraz wtrysk do czyszczenia.
|
|
|
|
DeSperado
Rejestracja: 01.08.2016 11:46 Posty: 4
Imię: Marcin
Quad: LTR 450
|
Wysłany: 01.08.2016 22:47
Re: LTR 450
Jeżeli mam dodatkowy filtr paliwa na wężyku od baku a jest pełny w paliwie to jest sens odkręcać też przy baku ? -filtr powietrza wyczysciłem -TPS bawiłem się tym dzisiaj i jeżeli ustawie go na full w prawo to świeci mi się czerwona kontrolka ale to przy samym koncu regulacji ustawiłem na oko tak na środku chciałem go ustawić tak jak się powinno ale nie wiem gdzie się moge wpiąć miernikiem tam nie ma gdzie. -Jak sprawdzić ciśnienie pompki?
Kto ma servis manuala z 2k7 do ltra?
|
|
|
|
szychu
Rejestracja: 15.12.2015 00:47 Posty: 31 Miejscowość: Kamienica polska / Częstochowa
Imię: Dominik
Quad: Suzuki LTZ-400
Poprzednie quady: chinol 70ccm
|
Wysłany: 01.08.2016 23:47
Re: LTR 450
_________________ AKTUALNY QUAD: Suzuki LTZ-400 WĄTEK NA FORUM: viewtopic.php?f=252&t=67462
|
|
|
|
DeSperado
Rejestracja: 01.08.2016 11:46 Posty: 4
Imię: Marcin
Quad: LTR 450
|
Wysłany: 02.08.2016 00:22
Re: LTR 450
o wielkie dzięki a jak z pytaniami wyżej?
|
|
|
|
prollerox
Rejestracja: 20.09.2014 17:17 Posty: 57
Quad: Ltr 450
Poprzednie quady: Kfx 450, TRX 300
|
Wysłany: 12.08.2016 22:37
Re: LTR 450
Jeśli jesteś pewny że w filtrze pod bakiem nie ma wkładu, nie rozbieraj go, ale i ak wymień na nowy ten uniwersalny, to nie chodzu i brak paliwa tylio o jego odpowiednio szybki przepływ do pompki. TPS nie można ustawić na oko, aby to zmierzyć możesz delikatnie ściągnąć izolacje z przewodów, później zakleic, jest tak najszybszej chyba że chcesz się bawić w dorabianie kostki. Ciśnie pompki sprawdzasz odpowiednim do tego narzędziem, lub kupujesz ciśnieniomierz z funkcją pomiaru cieczy ciężkich, tzn benzyny i wpinasz pomiedzy pompke a wtrysk.
|
|
|
|